|
 |
 |
 |
 |
Children in Choros and Chronos - C Cube(C3)
|
ESPRIT - Long Term Research (LTR), i3 - Experimental School Environments (E.S.E), Directorate-General III: Industry of the European Commission,
Ευρωπαϊκή Κοινότητα, Αριθμός Έργου 29346, 1999-2001 |
 |
|
Ταυτότητα: |
 |
|
Τίτλος: Children in Choros and Chronos.
Χρηματοδότηση:
Ευρωπαϊκή Κοινότητα, Esprit LTR, Experimental School Environments, #29346, 1999-2000.
Ανάδοχος Φορέας:
Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών
Συνεργαζόμενοι Φορείς:
Ε.Ε.Τ., Ε.Κ.Π.Α., Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Fraunhoffer Institute.
Σχολείο εφαρμογής για το Ε.Ε.Τ:
Δημοτικό Κολλεγίου Ψυχικού |
 |
|
Σκοπός: |
 |
|
Σκοπός του έργου
ήταν:
-
Η ανάπτυξη εργαλείων, μικρόκοσμων και σεναρίων για την εμπλοκή μαθητών 5-7 ετών σε δραστηριότητες που υποστηρίζουν την κατανόηση εννοιών του χώρου και του
χρόνου,
-
Η ανάπτυξη τεχνογνωσίας συνδυασμού Global Positioning System με διερευνητικό λογισμικό χαρτογράφησης,
-
Η διεξαγωγή έρευνας για την διαδικασία δημιουργίας νοημάτων για έννοιες προσανατολισμού και χώρου στους μαθητές που δουλεύουν με τα εργαλεία αυτά.
|
 |
|
Δραστηρ/τητες ΕΕΤ: |
 |
|
Στο Έργο Children in Choros and Chronos
το ΕΕΤ εστίασε κυρίως στα εξής:
-
Σχεδιασμός και τεκμηρίωση της αναγκαίας διαμόρφωσης της ψηφίδας ‘χάρτης’ και ‘περιπατητής’ για τις ανάγκες της χαρτογράφησης των μαθητών
(πρώτης σχολικής ηλικίας) με τη χρήση του G.P.S,
-
Σχεδιασμός και ανάπτυξη ‘σεναρίου’ χαρτογράφησης για μαθητές αυτής της ηλικίας,
-
Σχεδιασμός και διεξαγωγή συμμετοχικής έρευνας στις γνωστικές και επικοινωνιακές διεργασίες των μαθητών για τις έννοιες του χώρου, του χρόνου και του συμβολισμού αντικειμένων στο χάρτη.
|
 |
|
Παραγόμενα
ΕΕΤ: |
 |
|
Ο
"Μικρόκοσμος της χαρτογράφησης". Το σενάριο "Το
κυνήγι του Θησαυρού". Τα παραδοτέα προδιαγραφών
ψηφίδων, δευτερογενούς ανάπτυξης μικρόκοσμου,
σεναρίου και ερευνητικών αποτελεσμάτων.
Επιστημονικές δημοσιεύσεις. |
 |
|
|
 |
 |
|
 |
|