Το παρόν αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο Ι: «Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα, Διαδραστικά Βιβλία και Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιήθηκε από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτήθηκε  από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013.

Επικαιροποιήθηκε / βελτιώθηκε στο πλαίσιο του έργου «Ψηφιακό Σχολείο ΙΙ: Επέκταση και Αξιοποίηση της Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, των Διαδραστικών Βιβλίων και του Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων» του ΕΠ «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΥΠΠΕΘ, το οποίο υλοποιείται από το ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο -ΕΚΤ) και το Ελληνικό Δημόσιο στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Το βάρος τριών όμοιων δοχείων

Έκδοση:

1.5

Ημερομηνία:

10.07.2019

ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ:

Θωμάς Παπαδόπουλος, Πληροφορικός

 

ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ:

Θωμάς Παπαδόπουλος, Πληροφορικός

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:

Γιάννης Παπαδόπουλος , Επ. Καθηγητής, ΑΠΘ

 

ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:

Στέλιος Παπανδρέου, Εκπαιδευτικός ΠΕ03

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ/ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ:

Μαρία Λάτση, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, PhD

Βαγγέλης Φακούδης, Εκπαιδευτικός ΠΕ03

 

ΤΕΧΝΙΚH ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ/ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ:

Βαγγέλης Φακούδης, Εκπαιδευτικός ΠΕ03

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ/ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ:

Γιάννης Παπαδόπουλος , Επ. Καθηγητής, ΑΠΘ

Μαρία Λάτση, Εκπαιδευτικός ΠΕ70, PhD

 

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ:

Χρόνης Κυνηγός,Καθηγητής Ε.Κ.Π.Α. στον Τομέα Παιδαγωγικής του Τμήματος Φ.Π.Ψ. της Φιλοσοφικής Σχολής και Διευθυντής Εργαστηρίου Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

ΧΟΡΗΓΟΣ ΑΔΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗΣ:

ΙΤΥΕ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ"

 

ΕΚΔΟΤΗΣ:

ΙΤΥΕ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ"

ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ:  ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (LOR)

Το παρόν χορηγείται με άδεια CC BY-NC-SA 4.0. (Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike Greece 4.0), δηλαδή, διατίθεται για ελεύθερη χρήση, αναπαραγωγή, αναδιανομή, παρουσίαση και αξιοποίηση, με την προϋπόθεση να μην υπάρχει πρόθεση εμπορικής εκμετάλλευσης. Απαιτείται αναφορά του δημιουργού ή του δικαιούχου της άδειας. Οποιοδήποτε παράγωγο έργο μπορεί να διανεμηθεί μόνο με την ίδια ή παρόμοια άδεια.